RegistrationPassword reset
28 April 2017
  • Pre event preparation:
  • Parts balance:
  • Organizer work:
  • Everything was as stated:
  • Personal impressions:
Total number of players 0
Following the event50

STALKER. Зустріч біля вогнища

Event type: Modern MilSim, Organizer: Чкалов

Ukraine, Kiev region, Abazovka, 2017-04-28

Events calendar

Event info

Organizer: Чкалов
Location: Ukraine, Kiev region, Abazovka, 2017-04-28
Event type: Modern MilSim
Number of players: 0
Expected index X 10.5
Ticket payment type Cash Payment
Start date: 28.04.17
Start time: 17:00:00
End date: 30.04.17
End time: 17:00:00
Parties and contributions :

    Нейтерали

  • Нейтрали
    25 min.
    80 UAH.
  • Долг

  • Долг
    25 min.
    80 UAH.
  • СВОбода

  • Свобода
    25 min.
    80 UAH.
  • Військові

  • Військові
    25 min.
    50 UAH.
  • Бандити

  • Бандити
    25 min.
    80 UAH.
  • Чисте небо

  • Чисте небо
    25 min.
    80 UAH.
  • Рольові персонажі

  • Вчені
    0 min.
    0 UAH.
  • Сидорович
    0 min.
    0 UAH.
  • Бармен
    0 min.
    0 UAH.
  • BIG
    0 min.
    0 UAH.
  • Моноліт

  • Моноліт
    25 min.
    80 UAH.
  • Найманці

  • Найманці
    25 min.
    80 UAH.
  • Монстри

  • Вічні зомбі
    0 min.
    0 UAH.
  • Контролери
    0 min.
    0 UAH.
  • Снорки
    0 min.
    0 UAH.
  • Кровососи
    0 min.
    0 UAH.
  • Бюрери
    0 min.
    0 UAH.

Event rules description

Після появи НДІЧАЗ, яке очолив Стрілець, сталкерство перестало бути таким тяжким злочином. Люди потягнулись в Зону і згодом постало питання утворення нейтрального для всіх міста сталкерів. В одночас все більше дослідницьких державних і приватних організацій почали відкривати в Зоні свої дослідницькі станції. Бармен вирішив перенести свій бар поближче до Чорнобиля, міста, яке раніше було закрите аномаліями. Саме його розглядають як можливу майбутню столицю сталкерів. Але спочатку слід розгадати таємницю його аномалій і зробити придатним для життя.

Гра пройде на полігоні Лютіж і його околицях.
Правила і механіка гри
- Кулі і гранати гравців, які вони здають Сідоровичу і викуповуються за ігрову валюту. БК дозволяється купляти виключно у Сідоровича або на базі нейтралів під керівництвом сталкера Шамрока (якщо вони в нього будуть).
- Всі заходять із своїми приводами, які не треба викупляти. З магазинів дозволені тільки механи. Бункера тільки для кулеметів або їх об'єм не перевищує 150 куль (наприклад, для ВСС)
- В паспорті гравця вказується фото, ім'я (позивний), фракція, викиди і відмітки про порушення. Паспорт не випадає.
- Фракція отримує власну квестову лінію лише в тому випадку, якщо в їх рядах більше 4х чоловік. Будь-яка група нейтралів та бандитів, в якій більше 4 чоловік, може утворити своє міні-угрупування, попередньо описавши в ЛС свою історію і мету, яку вони переслідують в Зоні. Тоді вони можуть отримати свою квестову лінію.
- Викиди. Тепер після викиду протягом години, буде один з негативних ефектів. Сховатись від них можна тільки на базах угрупувань, Барі та Кордоні. Після викиду по рації, через глав угрупувань буде повідомлятись який ефект приніс викид. Перелік ефектів, які діють протягом години:
1. Електричний: протягом години неможливо використовувати електронні прилади, в тому числі і прилади вчених
2. Газовий: знаходитись за межами бази з распіратором можна 15 хвилин, з замкнутою системою дихання до кінця дії ефекту
3. Кислотний: запаси набоїв у Сидоровича поіржавили і нові привезуть лише через годину. Іншими словами, купити БК неможливо
Графік викидів:
1. 12.30 29 квітня
2. 17.00 29 квітня
3. 20.00 29 квітня
4. 13.30 30 квітня
Також буде ще 2 викиди, інформацію про які можна буде купити або в НДІЧАЗ або почути по рації на загальному каналі.
Всі, хто потрапив під викид, незалежно від того в живим чи мертвим, протягом години відігрують зобмі.
- Аномалії будуть реалізовані у вигляді аномальних зон, заходити до яких можна лише за певних квестових умов.
- Артефакти поділяються на 2 види: квестові і звичайні. Перші потрібні для виконання завдань, другі можуть бути пов'язані також з виконням побічних завдань, але в першу чергу для продажу громайстрам. Всі артефакти мають переноситись в контейнерах. Дозволяється приїджати із своїми антуражними контейнерами, також на грі за ігрову валюту будуть продаватись оргівські контейнера. Контейнером можна вважати будь-яку більш-менш антуражну металеву, пластикову або дерев'яну констукцію, яка щільно закривається і в яку влазить артефакт. Артефакти будуть різних розмірів: від порівняно мініатюрних до досить маштабних. Якщо артефакт не влазить в ваш контейнер, значить він [контейнер] не підходить для цього артефакту. Приклад найпростішого контейнера
- Територія локації Чорнобиль (буде позначена на мапі) загазована аномалією, і знаходитись на її території можна як мінімум в распіраторі. Також територія локації огорожена аномаліями телепорт і пройти можна буде тільки через будинок, позначений на мапі. Також туди через аномалії може провести провідник, або якщо мати при собі спеціальний квестовий артефакт.
- Антураж. На грі буде фотодопуск. Нижче МІНІМАЛЬНІ вимоги по антуражу.
Нейтрали: цивільний одяг, оліва, горка (можна із камуфляжними вставками), РПС. Камуфляжі заборонені. Броніки і розгрузи дозволяються в залежності від образу через фотодопуск.
Бандити: гопнік-стайл, чорні цивільні речі, елементи спортивного костюму. Броніки і розгрузи дозволяються в залежності від образу через фотодопуск.
Долг: чорнуха
Свобода: флектарн, ряска, партізан
Моноліт: сірі варіації різних камуфляжів, acupat
Чисте небо: блакитний верх і чорний низ.
Військові: дубок, вудленд, DPM, камуфляжі країн колишнього СРСР. Західні камуфляжі за умови повного СІБЗ
Найманці: блакитні варіанти камуфляжів і одностроїв
Ті, хто особливо попрацює над зовнішнім видом отримають бонуси. Наприклад, більше грошей і заряджених магазинів на старті або ж швидше оживає. Все на розсуд організаторів, окремо по кожному з гравців.
- Для перебування на території Зони, всім гравцям потрібно мати ліцензію на перебування в ній. Перевіряти ліцензії будуть військові. В разі відсутності ліцензії, військові можуть заарештувати нелегала на півгодини з конфіскацією половини майна або ж відкрити вогонь на ураження в разі супротиву. Ліцензії тимчасові і можна отримати або купити у:
1. Вчених на 3 години
2. Військових на 2 години
3. Бармена на 1 годину
- Бар є демілітаризованою зоною і вести вогонь в його околицях заборонено, але військові можуть туди заходити і проводити там арешт нелегалів.
- Монстри Вбиваються у спеціальні плити (видаємо). Кровосос і снорк вбивають дотиком, контролер бере під контроль влучанням тенісного м'яча. Зомбі вбиваються в будь-яку частину тіла, стріляють від стегна, не бігають, після першого влучання падають і ворочаються протягом 1 хв, після чого можуть знову встати. Щоб добити, потрібно повторно підстрелити або умовно "добити прикладом".
- Оживають гравці в себе на базах (бандити і сталкери, в яких нема своєї бази оживають на Кордоні). Якщо був вбитий на базі, йде оживати на Кордон. Людина 10 хвилин вважається мертвою з усіма витікаючими (наприклад, не може розмовляти з живими), наступні 15 хвилин має відсидіти в себе на базі, але вже в якості живого. Аптечки (купуються у вчених або у знаходяться у схронах) дозволяють ожити миттєво на базі без потреби відсиджуватись на ній; герич (купується у бандитів) дозволяє ожити миттєво, але з 15 хвилинною відситкою на базі, палений герич (купується у бандитів) - це бракований герич, визначається маленьким папірцем всередині пакета і викликає передоз і "вбиває" на годину.
- ПДА "Лучь". Вони не обов'язкові, але якщо вони у вас є, то беріть, так як це може прискорити отримання вами квесту.
- Щоб отримати ігровий паспорт, гравець має відповісти на 2 питання. Питання поділені на 2 теми:
1. Знання правил гри
2. Знання всесвіту комп'ютерної гри STALKER.
У кожного є 4 спроби. В разі їх вичерпання, людина до гри не допускається.
Перелік демілітаризованих зон, на території яких забороняється стріляти:
- Кордон
- Бар
- База військових
- Бункер вчених з корпорації BIG
Радіохвилі
1 канал - оргівський
2 канал - загальний
Переходити на інші канали заборонено. Також команди і фракції можуть купити власну хвилю в НДІЧАЗ, на якій зможуть сидіти тільки вони.
Моноліт після певної процедури з гравцем на своїй базі, може зробити його своїм таємним адептом. Поведінка адепта не відрізняється від поведінки інших гравців, але не може проявляти агресію проти монолітівців. Також в процесі навіювання адепт може бути запрограмований на якусь задачу: вбити когось, принести щось і т.д. Адепт може бути запрограмований на 1 задачу протягом всієї гри.
Екзоскелет знищується в електро-пластіну на спині або розривом гранати в радіусі 1 метра. Неквестові екзоскелети не можуть бігати
Алкоголь на грі суворо заборонений. Людина в стані явного алкогольного сп'яніння буде видворена з гри без повернення взносу з подальшим баном. Розпивати алкогольні і слабоалкогольні напої дозволяється тільки на території Парковки за умови, що протягом цього дня в ігрову територію полігону людина вже не повертається
На грі не підтримується післясмерта пам'ять
Распіратори і противогази не обов'язково носити на території аномальних зон (наприклад, в Чорнобилі), достатньо щоб вони весіли на шиї.
- На грі присутній Дух Зони. Його неможливо вбити або взяти в полон. Виглядає що разу по різному. Його не цікавлять гроші. В разі доброго відношення, може дати артефакт, коштовну інформацію або провести кріз аномалії до Чорнобилю. В разі поганого відношення або поганого отиграшу перетворити на зомбі на годину.

Громайстри та командири фракцій:
Вчений НДІЧАЗ - Gerasimov
Вчений корпорації BIG (Bionical Industry Group) - Тенька
Сідорович - Мерфі
Бармен - Панк
Військові - DruidUA
Долг - DelFin-Арго
Свобода - Аллод
Найманці - Mashynist

Формат гри - нон-стоп. Харчування на грі не буде, тому прохання запастись всім необхідним і водою самостійно і завчасно. В Барі за ігрову валюту можна буде випити гарячого чаю. Там же можна буде і поїсти за реальні гроші.
FAQ
1. Гра триватиме з 9.00 в суботу до 17.00 в неділю. Всі можуть заїхати раніше для того, щоб збудувати свою базу до гри і почати гру вже в Зоні.
2. Замкнутою системою дихання вважається будь-який распіратор/противогаз/маска який через шланг з'єднаний з яким-небуть балоном або антуражною імітацією
3. Обов'язкової нічної імітації пострілів нема
4. Міняти фракції в процесі гри не можна, дозволяється сталкерам і бандитам вступати в ряди своїх міні-угрупувань. Єдине виключення для сталкерів, які не являються членами міні-груп і одягнуті як новачки: вони також можуть вступити до лав Чистого Неба.
5. Фото на паспорт не обов'язково має бути "художнім", підійде і банальне селфі. Аби було видно по фото, що паспорт ваш.
6. Після смерті скидаються гроші, арти, квестові предмети і координати схронів. БК, аптечки і наркота не падають. Скидається це на місці смерті. Збирати це слід з землі, а не з "трупа"
7. Гравець під контролем контролера вбивається як зомбі, але може бігати, стріляти прицільно і т.д. Після вбивства конролера, поранені зомбі гинуть.
8. Якщо мертвим потрапив під викид, то знімаєш пов'язку, стаєш зомбі. Якщо в процесі тебе вбили, або чекаєш поки від тебе відійдуть, або йдеш "мертвим" до найближчого перехрестя доріг, там "оживаєш" і йдеш далі кошмарити народ. І так протягом години. Через годину, мертвим повертаєшся на свій мертв'як для респа вже в якості адекватного сталкера.
9. Розброїти людину, наприклад на базі, можна наступним чином: той, хто роззброює, торкається "зброї" і каже, що одиниця "роззброєна". Все що проморгали - це вже ваші проблеми. Людина, яка скористалась "роззброєною" одиницею - отримує в паспорт перше попередження в чітерстві.
10. Поліетиленові стіни навколо бази не захищають від куль, але через них неможливо перестрибнути.
11. Якщо накинути сітку на монстру на голову, то той вважається полоненим по всім правилам Мілітариста (крім допиту).